Poczuj emocje, wejdź do gry!

Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn 2016 stały się dla nas inspiracją do tego, aby wraz z naszym długoletnim klientem oraz sponsorem święta fanów szczypiorniaka, firmą Grundfos, przeprowadzić wyjątkową akcję promocyjną skierowaną do dystrybutorów oraz instalatorów pomp Grundfos. Jej koncepcja oraz realizacja zostały docenione przez koncern na szczeblu światowym przyznaniem nagrody Best Performance Awards 2016!

DLA KOGO

GRUNDFOS

KIEDY

2016

Poczuj emocje, wejdź do gry!

Każde sportowe święto to wielkie emocje. Postanowiliśmy więc przełożyć je na mechanikę programu i czekające na uczestników nagrody. W rezultacie dystrybutorzy pomp Grundfos stali się Trenerami drużyn, w skład których weszli Zawodnicy – instalatorzy. Drużyny rywalizowały między sobą o bilety na odbywające się w Polsce mecze Mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn 2016 wraz z pakietem kibica i udziałem w specjalnie zorganizowanym pikniku.

Dzięki naszemu zaangażowaniu na poziomie strategii, kreacji i obsługi, udało się nie tylko podnieść sprzedaż w zakładanym segmencie, ale także zwiększyć świadomość produktową. A uczestnikom dostarczyliśmy wspaniałych emocji zarówno na poziomie rozgrywek w programie, jak i podczas Mistrzostw Europy, w których nasza reprezentacja zajęła szczęśliwe, 7. miejsce, gorąco dopingowana przez dumnych zwycięzców promocji.

Tworzenie z teamem Grundfos Polska takich kampanii dostarcza nam ogromnej satysfakcji – wiemy, że razem możemy więcej! Tym bardziej cieszy, że nasze pomysły i unikatowe rozwiązania komunikacyjne zostały docenione. Akcja zyskała uznanie gremium konkursowego za proaktywne podejście do marketingu i sprzedaży. Przyznana naszemu klientowi nagroda jest dla nas olbrzymim wyróżnieniem, wspaniale motywującym do dalszych działań.