29 listopada br. Grupa Tubądzin oficjalnie uruchomiła w Sieradzu swoją nową fabrykę o unikalnej w skali Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej technologii, pozwalającej na produkcję płytek wielkoformatowych o wymiarach 120 x 240 cm.
Wydarzenie tej rangi nie mogło odbyć się bez uroczystego otwarcia, a my mieliśmy niewątpliwy zaszczyt być jego producentem. Postawiliśmy na mariaż biznesu i sztuki, czyniąc z otwarcia nowej fabryki Grupy Tubądzin spektakularne widowisko.
DLA KOGO
TUBĄDZIN
KIEDY
2016
Grupa Tubądzin obdarzyła nas ogromnym zaufaniem zlecając nam przygotowanie koncepcji otwarcia oraz wdrożenie zaproponowanych przez nas rozwiązań.
Byliśmy odpowiedzialni za cały projekt, począwszy od kreacji motywu przewodniego, poprzez oprawę graficzną, dobór partnerów i technologii aż po realizację spektaklu. Chcąc, by otwarcie najnowocześniejszej fabryki płytek ceramicznych w promieniu 1500 km było najważniejszym wydarzeniem branżowym tego roku, postawiliśmy na nowatorski scenariusz, którego punktem wyjścia stał się monolith Stanley’a Kubricka.
We współpracy z łódzkim Teatrem V6 przygotowaliśmy dedykowany temu wydarzeniu spektakl akrobatyczno-taneczny, do którego wstęp stanowiło symboliczne, innowacyjne „przecięcie wstęgi” przy pomocy stołu multimedialnego.
Wyznaczona do działań artystycznych przestrzeń miała 125 m długości i zakładała mobilność publiczności oraz udział blisko 50 artystów. Spektakl składał się z 4 aktów, które w symboliczny sposób prezentowały proces tworzenia. Goście zachęcani światłem i dźwiękiem przesuwali się w głąb fabryki, śledząc kolejne jego etapy. Podczas całego spektaklu mogli podziwiać akrobacje na szarfach, lotnej tyczce i pochyłej scenie, taniec, grę na harfie, multimedialne animacje, mapping i ultranowoczesny pokaz laserowy. W finale spektaklu zaprezentowano nową markę, pod którą sprzedawane będą płytki wielkoformatowe – Monolith.
600 zaproszonych gości z Polski oraz z zagranicy.
W wydarzeniu wzięło udział ponad 600 zaproszonych gości z Polski oraz z zagranicy, w tym przedstawiciele władz lokalnych i państwowych oraz liczne grono dziennikarzy. By zapewnić każdemu doskonałą widoczność zaprojektowaliśmy mobilną scenę (odjeżdżającą po części oficjalnej, by zgromadzeni goście mogli uczestniczyć w spektaklu), której tło stanowiła wysłona do projekcji o powierzchni – bagatela – 140 m2! Prócz transmisji przemówień picture in picture goście mogli zapoznać się z materiałami video i animacjami, w tym wyjątkowym intro stworzonym specjalnie na tę okazję.
Byliśmy odpowiedzialni także za branding na terenie fabryki rozmieszczony na powierzchni ponad 6,5 ha oraz projekt i produkcję zaproszeń. Postawiliśmy na kolejne niestandardowe rozwiązanie - zaproszenia nawiązywały proporcjami do płytek wielkoformatowych i wykonane zostały przy użyciu nowoczesnych technik poligraficznych, m.in. punktowego lakierowania UV oraz tłoczenia. Na terenie fabryki obecni byli również szczudlarze ze specjalnie przygotowanym brandingiem odpowiadającym wymiarom 120 x 240 cm.
Ponad pół roku wytężonej pracy oraz pełne zaufanie ze strony klienta pozwoliły na drobiazgową realizację planu i produkcję wydarzenia zakończonego ogromnym sukcesem. Z Tubądzin i dla Tubądzin - Jobdone.
Bankiet z okazji otwarcia nowej fabryki Grupy Tubądzin
Otwarcie nowej fabryki Grupy Tubądzin nie mogło odbyć się bez jedynego w swoim rodzaju bankietu, na który zaproszono kilkuset gości z Polski i zagranicy. Przypadła nam ważna rola opracowania koncepcji i realizacji przedsięwzięcia, do czego zainspirował nas sam Wielki Gatsby. Loftowe wnętrza Andel’s Hotel w łódzkiej Manufakturze przenieśliśmy do świata blichtru i dekadencji, gwarantując gościom niezapomniany wieczór.
Na potrzeby bankietu przygotowaliśmy drobiazgowy projekt przestrzeni, w tym: scenografii sali bankietowej oraz foyer, sceny, oświetlenia oraz ustawienia stołów. Całość zachowana była w kolorystyce czarno-złoto-białej. Główne atrakcje miały miejsce w sali balowej, gdzie znajdowała się scena, natomiast foyer wystylizowane zostało na chicagowski klub z kasynem i barem serwującym dedykowane drinki.
Ustawienie sali bankietowej dostosowane zostało do atrakcji wieczoru: pokazu Macieja Zienia oraz występów muzycznych. Scena w kształcie litery C umożliwiła realizację challenge’u muzycznego i tanecznego z udziałem mistrzów tańca boogie. Na środku sceny zbudowaliśmy ekran ledowy o powierzchni 21 m2, na którym wyświetlane były materiały foto i video oraz relacja live z występów. Zabawę do białego rana gwarantował DVJ – Hirek Wrona.
W przestrzeni foyer goście mogli rozkoszować się wyjątkowymi drinkami, poczuć odrobinę adrenaliny przy stołach do pokera, black jacka oraz ruletki, a także wziąć udział w autorskiej sesji zdjęciowej realizowanej przez artystę-fotografika, Macieja Mańkowskiego. Rozbudowany program wieczoru gwarantował, że każdy z zaproszonych gości znalazł coś dla siebie.
Zadbaliśmy o każdy detal scenografii (w tym o odpowiednie kwiaty i dekoracje), dobór partnerów, a także projekt i realizację brandingu oraz oprawy graficznej, w tym unikalnych zaproszeń.
Sprostanie oczekiwaniom klienta, stawiającego na nieszablonowe rozwiązania, stanowiło dla nas ogromne wyzwanie. Stawiliśmy mu czoła stawiając na nieszablonowe rozwiązania, czym osiągnęliśmy duży sukces i uznanie klienta oraz zaproszonych gości.
“Sweet Dreams”
Pokaz kolekcji Macieja Zienia
Powierzenie nam przez Macieja Zienia produkcji specjalnego pokazu jego kolekcji „Sweet Dreams” było ogromnym wyróżnieniem. Zrealizowaliśmy go podczas bankietu z okazji otwarcia nowej fabryki Grupy Tubądzin. Projektant, od lat współpracujący z firmą Tubądzin, na tę okazję wzbogacił kolekcję o pięć nieprezentowanych wcześniej modeli sukien ślubnych.
Ze względu na okoliczności oraz lokalizację, pokaz miał szczególny charakter. Odbył się w industrialnych wnętrzach sali balowej Andel’s Hotel w Łodzi, którą na czas bankietu przekształciliśmy w scenerię rodem z Wielkiego Gatsby’ego. Realizacja obrazu, dźwięku, odpowiednio dobrane światło oraz dopracowany w najmniejszych szczegółach wystrój dostarczyły wspaniałych doznań estetycznych i uczyniły pokaz niezapomnianym.
Inspiracją do ich stworzenia były liczne podróże Macieja Zienia po Afryce, Ameryce Południowej i Europie.
Premiera „Sweet Dreams” miała miejsce we wrześniu 2016 roku w Warszawie, zaś podczas łódzkiego pokazu, który był zaledwie drugą prezentacją najnowszych propozycji projektanta, zaprezentowano 34 sylwetki. Inspiracją do ich stworzenia były liczne podróże Macieja Zienia po Afryce, Ameryce Południowej i Europie. Wszystkie kreacje wykonano ze szlachetnych tkanin i wzbogacono dodatkowo elementami 3D, ręcznie tkanymi haftami oraz kryształami Svarowskiego. Dzięki wykorzystaniu motywów ważek, węży, a nawet smoków, kolekcja sprawia wrażenie magicznej i baśniowej. Pojawiły się w niej także elementy inspirowane słynną nowelą Antoine de Saint-Exupery’ego pt. „Mały Książę”. Pokaz podziwiało ponad 400 zaproszonych gości z Polski i z zagranicy oraz przedstawiciele mediów.
Współpraca z tak inspirującym i zdolnym projektantem była dla nas wielką przyjemnością.