Grant of Colour, to dedykowany projekt przygotowany dla firmy Tarkett. Nasza autorska koncepcja opierała się na stworzeniu konkursu dla młodych projektantów i architektów. Umożliwiło to zebranie leadów przez naszego klienta oraz zaprezentowanie możliwości produktowych firmy wśród uczestników konkursu, którzy wchodzą na rynek pracy.
DLA KOGO
TARKETT
KIEDY
2020
Założeniem konkursu było zaktywizowanie młodych projektantów, architektów oraz studentów do stworzenia koncepcyjnych projektów placówek dydaktycznych, skupiając ich uwagę nie tylko na budowaniu przestrzeni, ale i kolorystyce. Obligatoryjne wykorzystanie materiałów Tarkett pozwoliło na pokazanie możliwości produktowych firmy oraz szeroki wachlarz ich zastosowania.
Stworzenie intuicyjnej platformy internetowej do zgłoszeń on-line pozwoliło na wysyłkę projektów przez uczestników bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. Do zadań Jobdone należała również komunikacja z partnerami i mediami oraz uczestnikami konkursu. Internetowy helpdesk obsługiwany po polsku i po angielsku, przez nas pięć dni w tygodniu umożliwiał zadbanie o komfort pracy uczestników konkursu poprzez systematyczne rozwiązywanie problemów.
Ocena zgłoszonych projektów również odbywała się poprzez aplikację internetową. Każda z jurorek otrzymała dedykowane konto, gdzie dostępna była pełna baza zweryfikowanych projektów. Wybór najlepszych prac opierał się na punktacji anonimowych zgłoszeń co gwarantowało bezstronność oceniających.
Stworzenie identyfikacji graficznej, key visual oraz bieżąca aktualizacja grafik w social mediach, za którą byliśmy odpowiedzialni pozwoliło ukształtować rozpoznawalność marki w grupach docelowych.
Aplikację konkursową stworzyliśmy w dwóch wersjach językowych – po polsku i angielsku.
Konkurs zwieńczony został galą finałową, na którą zostali zaproszeni autorzy dziesięciu najlepszych projektów.