https://www.youtube.com/watch?v=crP-qCZPH0c

Celuj w nagrody!

Celuj w nagrody! to autorski program opracowany z myślą o partnerach handlowych naszego klienta, firmy KRISPOL – wiodącego polskiego producenta bram, okien, drzwi i rolet okiennych o ponad 20-letniej tradycji. Motywujemy do aktywności, budujemy i wzmacniamy partnerskie relacje, dostarczając przy tym wyjątkowych przeżyć i emocji.

DLA KOGO

KRISPOL

KIEDY

2016
2015

Celuj w nagrody!

Program o kryptonimie „Celuj w nagrody!” utrzymany został w konwencji militarnej. Jego uczestnicy przez 6 miesięcy brali udział w zmaganiach o udział w niezapomnianej przygodzie – Wielkim Finale. Dzięki unikalnej i atrakcyjnej formule, dostępnej jedynie dla najlepszych, stanowił on cel sam w sobie.

Na poligonie, pod czujnym okiem żołnierzy GROM, partnerzy handlowi stanęli do niezwykłej rywalizacji o nagrody główne. A było o co walczyć - na zwycięzcę czekał samochód Opel ADAM! Dla szczególnie aktywnych uczestników przygotowaliśmy także vouchery turystyczne.

Zadania Jobdone

Do zadań Jobdone należało opracowanie koncepcji programu i jego całkowita realizacja. Stworzyliśmy dedykowaną aplikację internetową, opracowaliśmy i wdrożyliśmy działania mailingowe, a także wydrukowaliśmy specjalny pakiet materiałów, w tym powołanie do udziału w akcji. Nad jej przebiegiem non stop czuwał specjalnie powołany zespół do zadań specjalnych, w tym obsługa infolinii.

To wszystko złożyło się na wysoką skuteczność i duże zainteresowanie promocją wśród partnerów handlowych firmy KRISPOL. Efekt? Decyzja o kontynuacji wspólnych działań!

Wielki Finał Programu
Celuj w nagrody!

Wielki Finał i wysoki poziom adrenaliny podczas zmagań na poligonie w Chrcynnie oraz uroczystej gali stały się ukoronowaniem 6-miesięcznego programu pro-sprzedażowego „Celuj w nagrody!”, który zrealizowaliśmy dla firmy KRISPOL. 25 najlepszych Partnerów Handlowych spotkało się na poligonie, by podjąć wyzwania rzucone przez byłych żołnierzy jednostek specjalnych GROM. A było o co walczyć! Główną nagrodę w programie stanowił samochód Opel Adam.

8 kwietnia wszyscy finaliści wraz z osobami towarzyszącymi wzięli udział w odprawie, którą poprowadził dowódca jednostki specjalnej KRISPOL – podpułkownik Krzysztof Przepiórka. 9 kwietnia autokar zabrał finalistów na strzelnicę i poligon. Tam, pod okiem instruktorów, próbowali oni swoich sił w pięciu konkurencjach, w tym w teście z wiedzy o produktach firmy KRISPOL.

Wielki Finał!

Punktacja uzyskana przez finalistów we wszystkich pięciu konkurencjach pozwoliła wyłonić laureatów Wielkiego Finału. Zostali oni ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbyła się tego samego dnia wieczorem, w Hotelu Warszawianka w Jachrance. W przeszklonej sali stanęła nowoczesna, multimedialna scena, na której wystąpiła atrakcja wieczoru – Kabaret K2.

Nagrody przekazano laureatom w obstawie żołnierzy w pełnym rynsztunku. Warto nadmienić, iż nagrodziliśmy nie tylko zdobywców nagród głównych, w tym samochodu Opel Adam. Przygotowano również nagrody i trofea za osiągnięcia w poszczególnych konkurencjach. Wręczał je ppłk Przepiórka, który wyróżnił także osobowość eventu.

Jobdone odpowiedzialny był za koncepcję oraz pełną organizację i realizację poszczególnych elementów Wielkiego Finału. Zadbaliśmy o dobór lokalizacji, branding, prawidłowy przebieg konkurencji na strzelnicy i poligonie oraz przygotowanie uroczystej kolacji, a także gali programu „Celuj w nagrody!”. Czuwaliśmy nad każdym detalem, aby event miał wyjątkowy i niezapomniany charakter. Zgromadzoną podczas Wielkiego Finału publiczność zaskoczyliśmy także unikalnym materiałem fotograficznym zrealizowanym na poligonie.

Efekty naszych działań przełożyły się na wyniki wizerunkowe oraz biznesowe, a tym samym – na kontynuację projektu. Zobacz szczegóły kolejnej edycji!

Obejrzyj nasze zmagania!